Ruhlar Bölgesi (Insidious) Türkçe Dublaj izle

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.

Reklamı Kapat
Ruhlar Bölgesi (Insidious) Türkçe Dublaj izle

Ruhlar Bölgesi (Insidious) Türkçe Dublaj izle

Sadece 1 milyon dolara mal olmasına rağmen sadece ülkesi ABD'de 60 milyon dolara yakın hasılat yapan senenin korku olayı Ruhlar Bölgesi, Testere, Dead Silence ve Death Sentence gibi filmlerle janrada rüştünü ispatlayan James Wan'ın imzasını taşıyor. Astral yolculuk olarak bilinen fenomeni, ürkütücü biçimde gözler önüne seren film, genç çift Josh ve Renai'nin, üç çocuklarıyla birlikte yeni bir eve taşınmasıyla başlıyor.Evde yaşanan tuhaf olaylar, Renai’ye evin hayaletli olduğunu düşündürür ve genç kadın kocasını taşınmaya zorlar. Bu sırada oğulları Dalton doktorların anlam veremediği bir komaya girer; tüm vücut fonksiyonları yerinde olmasına rağmen uyanamamaktadır.Aile yeni evlerine taşınmasına rağmen olaylar devam etmektedir; gece gündüz eşyalar yer değiştirmekte, kapılar açılıp kapanmakta ve etrafta tuhaf sesler duyulmaktadır. Josh, bu olanlara inanmasa da karısının ve annesinin eve medyum çağırmasına izin verir. O andan sonra olanlar ise en çok kendisini şaşırtacaktır. Jetfilmizle.Org Sunar İyi Seyirler

1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (No Ratings Yet)
Loading...
Eklenme Tarihi:13-12-2014
Vizyon Tarihi: 2011-06-24
Ayrıca Film Böyle Tanınır: La noche del demonio, Podmuklo, Коварен капан, Sobrenatural, Insidieux, Demonio, Astraal, Insidious, Riivattu, Pagidevmeni psyhi, Παγιδευμένη ψυχή, Ha'roa she'bifnim, Tunas tamsoje, Naznaczony, Insidious - Insidioso, Astralna podmuklost, Астрал, Ruhlar Bölgesi, The Astral, The Further, Quy Quyet
Yapım: ABD, Kanada, İngiltere (2010)
Süre: 1 saat 43 dakika
Filmin Ödülleri: 8 Ödül & 15 Adaylık
Film Müzikleri: Nuvole Bianche, Tiny Tim - Tiptoe Through the Tulips, Rose Byrne - Lookin' West
Filmin Toplam Bütçesi: $1,500,000
Filmin Toplam Hasılatı: $97,009,150, 8 Eylül 2011 Son güncellenme.
Filmin Çekim yapıldı ülke: 4350 Victoria Park Drive, Los Angeles, California, USA
Oyuncular: Patrick Wilson (Josh Lambert), Rose Byrne (Renai Lambert), Ty Simpkins (Dalton Lambert), Lin Shaye (Elise Rainier), Leigh Whannell (Specs), Angus Sampson (Tucker), Barbara Hershey (Lorraine Lambert), Andrew Astor (Foster Lambert), Corbett Tuck (Nurse Adele /), Heather Tocquigny (Nurse Kelly), Ruben Pla (Dr. Sercarz), John Henry Binder (Father Martin), Joseph Bishara (Lipstick-Face Demon), Philip Friedman (Old Woman), J. LaRose (Long Haired Fiend)
Yönetmen: James Wan

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. avara dedi ki:

    yaxci kinodu

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.102 Safari/537.36

  2. erbill dedi ki:

    acmiyor admin bir bakarsan sevinirim ayrica site superr

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/32.0.1700.76 Safari/537.36

  3. saksafon dedi ki:

    kesinlikle izleyin superdi bence ve izlerken korkmadim ama yattinca aklima geliyorlar ve korkuyorum sorunum bu iste/:

  4. ewka dedi ki:

    film super olmasina super amma sonu manasiz

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  5. orhan dedi ki:

    herkse mrb

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  6. sahin sezer dedi ki:

    GUZEL FİLM HİÇ DEGİLSE AMATÖR DEGİL ;):)

  7. tülay dedi ki:

    film gerçekten süper

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  8. tülay dedi ki:

    peki teşekkürler denerim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  9. tülay dedi ki:

    admin part 2 sorunlu düzeltirmisin lütfen izleyemedim filmi güzele benziyor

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  10. KyleXy dedi ki:

    Yüksek Kafa yaşıyanların izleyemeyeceği bi film ses efektleri mükemmel görselde biraz eksiklikler var ama bence çok güzel bi film konusu ve anafikri çekici geliyor film sıkmıyor tam bişi olmuyor diyorsun bi şey çıkıyor insanın patlayası geliyor kulaklıkda yüksek sesle ve karanlıkda izlemenizi tavsiye ederim..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.63 Safari/537.36

  11. fifa dedi ki:

    çook güzel

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)

  12. fifa dedi ki:

    film ilk başları biraz sıkıcı ama sonrası çook güzel ve heyecanlı olmuş ikincisinide seyredin

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 9.0; Windows NT 6.1; Trident/5.0)

  13. TRRAMONTR dedi ki:

    LAN FİLMİ İZLEDİKTEN SONRA ASTRAL SEYAHAT DENEMEYE KORKYUM

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36
    85.104.128.198

  14. filmkolik dedi ki:

    Güzel bir film korkunç ama ben korktuğumu söyleyemem.Beni eski günlerime götürdü filmdeki bazı şeyleri bende yaşadım gördüm ama Allahın izniyle eskide kaldılar 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/31.0.1650.57 Safari/537.36
    78.184.39.177

  15. emirhannnnnnnnnnnnnn dedi ki:

    arkadaşımla izledik ama hayla ödümüz kopuyo

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/535.15 (KHTML, like Gecko) Chrome/18.0.989.0 Safari/535.15
    78.160.251.207

  16. hülya dedi ki:

    beklediğim kadar olmasa da bi çoğuna kıyasla iyi bi korku filmiydi..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.66 Safari/537.36
    78.174.16.225

  17. gamze dedi ki:

    Ya çok donuyor . bir snye bir düzeltirmisiniz .

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/29.0.1547.66 Safari/537.36
    78.164.32.53

  18. Melih dedi ki:

    Süper bir film harika 2. si vardır diye düşünüyorum sonu malum 🙂

    Mozilla/5.0 (compatible; MSIE 10.0; Windows NT 6.1; WOW64; Trident/6.0)
    176.41.140.236

  19. zapenakpea dedi ki:

    Filmi kalbi olanlar izlemesin.Ölümüne sebeb olabilir.10 numara film birde gece yalnız seyretmeyin
    tuvalete bile gidemezsiniz benden söylemesi.

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.12 Safari/537.31
    88.236.235.3

  20. ESVET ÖZER dedi ki:

    bu filmin yönetmenine çoook teşekkürler,harika bir film olmuşş..başlangıcı bile korku dolu,müzikte,isimlerin yazılıp silinmesi vs..kurgu muhteşem..korku filmi daha başlarken seyirciyi alması lazım,yoksa disko müziği ile başlaması değil…bu filmde gerçekleri senaryolaştırmışlar,ama dikkat ederseniz hep şeytan kazanıyor gösteriliyor..ve İblis’lerin çocukları gençleri esir alması anlatılıyor..Tanrı parçacığı içimizde çünkü bizleri yaratan yaratıcı kendi ruhundan üfürdü bedenimize ve canlandık..ama bunları cinleri ve şeytanları yaratırken yapmadı..yani onlarda ruh yok,can başka ruh başka..işte bu ruha ihtiyaçları var güçlenmeleri için…o yüzden insanlara musallat oluyorlar..zaten çocuklara ve gençlere musallat olduklarına dair Kuran’da ayetler var..çocuklara,gençlere ve insanların servetlerine ortak oluruz diyorlar..orada insanla şeytanın mücadelesi anlatılıyor,o gelmek isteyen ölülerde onlar yaşarken şeytanın yoldan çıkarıp saptırdıkları cehennemlikler..zaten onlar tekrar dünyaya dönmek isterler..ama ALLAH müsade etmez,bu filmde yaratıcıdan bahsedilmiyor ve onundan yardım istenmiyor,bu yüzden güçlenen şeytan insan bedenlerine musallat oluyor..onların dünyasına boyutuna geçen insanlar bir daha insanları yani kendi ırklarını göremezler..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.172 YaBrowser/1.7.1364.17262 Safari/537.22
    88.241.234.23

  21. chubby dedi ki:

    süperr bayılDım filme emeginize saglık Tşkler admin

    78.172.247.102

  22. suret dedi ki:

    bana göre yorumlara ters düşen bi film, hayal kırıklığı klişe diyalog ve sahneler,kısacası başarısız..yorumlara aldanmamak lazım..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.110 Safari/537.36
    176.240.177.102

  23. hatice dedi ki:

    bence cok guzel bi film mukemmel hic korkmamda filmlerden bunda cidden korktum ikincisi ciktimi internete bulamadim lutfen bilen varsa bilgi verebilirmi sabirsizlikla 2 incisini bekliyrum tsk

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/27.0.1453.110 Safari/537.36
    46.253.169.134

  24. berk dedi ki:

    çok süper la izleyin tavsiye ederimi. jetfilm izle .com.tr

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    94.122.158.123

  25. beyzaa_@ dedi ki:

    acaip bi film çok beğendim böyle filmleri severim

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.511 YaBrowser/1.5.1105.511 (gtsr) Safari/537.4

  26. beyzaa@ dedi ki:

    walla ben dabbe bir cin vakasından korkmuştum yani önereblirm

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.511 YaBrowser/1.5.1105.511 (gtsr) Safari/537.4

  27. Eray dedi ki:

    Bana dünyanın en korkunç filmini önerin kolay kolay korkan bi tip değilim ……..

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0) AppleWebKit/537.4 (KHTML, like Gecko) Chrome/22.0.1105.511 YaBrowser/1.5.1105.511 (gtsr) Safari/537.4
    88.241.101.11

  28. ugur dedi ki:

    ilk deffa korktum ilk 15 dakika sikci olablir ama gercekten deger 10 uzerinden 10 suan sabaha karsi 5 tek basimayim nasil yatacagimi dusunuyorum 🙂

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31
    37.107.47.142

  29. SEVDA dedi ki:

    çok etkilendim çok guzel

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.31 (KHTML, like Gecko) Chrome/26.0.1410.64 Safari/537.31

  30. caşşşş dedi ki:

    Ay nasıl korktum anlatamam hayatımda izlediğim en berbat korku filmiydi beğenenler hayatında hiç korku filmi izlememiş galiba boşuna izlemeyin anlaşılan istediğimiz korku filmleri hiç olmıcak igrençtii tek kelimeyle…………………Not:burada süper filimdi diyen arkadaşlara inanmayın beni dinleyin yanılmazsınız;)

    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; GTB7.4; .NET CLR 1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; InfoPath.2; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0)
    212.253.155.65

  31. Elish dedi ki:

    Süper bi film kalbi zayıf olanlar sakın izlemesin )))

    Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1) AppleWebKit/537.17 (KHTML, like Gecko) Chrome/24.0.1312.57 Safari/537.17
    89.147.227.125

  32. yagmur dedi ki:

    zekice

  33. emo dedi ki:

    film çok kötü bok gibi

  34. ÖMRE dedi ki:

    süper ama sonuuu 5 para etmezzz

  35. kimyagerumay dedi ki:

    film muhteşem ama gece izlerseniz sakın yanlız izlemeyin baya tırsıyo insan sonra uyku tutmaz benden söylemesi arkadaşlar.

  36. ROBERT FAIQ dedi ki:

    KANKRET KINODU

  37. ömer dedi ki:

    ya admin şu balta 2 filminin türkçe dublajını bekliyorum dostum şunu ayarla bi zahmet ya 2009 yapımı türkçe dublajı yok ya hadi farkını göstermelisin dostum.

  38. başkabirisi dedi ki:

    admin şu filme bi el atsan açılmıyorda…

  39. alisa dedi ki:

    çok güzel bi filmdi ama sonu pek olmadı devam filmi falan var mı acaba

  40. barış dedi ki:

    sonu süperdi

  41. mylene farmer dedi ki:

    izlediğim en ilginç ve güzel film diyebilirim.ben çok inanıyorum astral seyahate ve lucid rüyalara böle bişeyin olması çok gerçek.herkese tavsiye ederim

  42. MADİDA dedi ki:

    FİLM SÜPER AMA SONUNA YİNE SİNİR OLDUMMMMMMMMMMMMMMMM

  43. Volkan KEKEZOGLU dedi ki:

    Bu filmlerde hayal ile gerçeği inandırıcı düzeyde birbirine bağlamak gibi zor bir görevi üstleniyorlar. Bu tarz filmler çekmek kolaydır ama seyredilesi ve hikayesinin korkuturken bi yandan da saçma bulunmaması zordur. Bence başarılı. On üzerinden 6 alabilecek bir film kendi dalında..

  44. lale dedi ki:

    super filmdi. bu güne kimi izlediğim en ilginç filmdi.

  45. lale dedi ki:

    ya film niye 50-ci dakkadan sonra g[stermiyo/ dwz’lt admin nolur yaaa ,ok merak ettim filmi

  46. ileynaaaa dedi ki:

    Hiçte izlenmiyo

  47. çiğdem çelik dedi ki:

    süper bir filmmm

  48. emre dedi ki:

    bence gercekten tek başına izlenecek bir film değil .. birde filimdeki o ürkütücü müzik aman tanrım muhteşem kesin izleyin ama tek değil :))) iyi seyirler şimdiden

  49. Elif Sude dedi ki:

    Gerçekten güzel. Tavsiye ederim… 😀

  50. muhammed can dedi ki:

    süper bir film…hem gerilim hem korku dehşet bir film…admin film için çok teşekkürler…ikincisi daha güzel olacak…

JetFilmizle.org adlı sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamıştır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Jetfilmizle.biz sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunabilirler (E-mail : jetfilmizle@mail.ru). Sitemizden üzerinden film izle Türkçe, film izle yerli, film izle film izler, film izle yeni, film izle macera, film izle aksiyon, film izle hd, film izle alt yazılı, film izle Türkçe dublaj, film izle komedi, film izle yabancı, film izle korku, film izleme sitesi, film izle animasyon, film izle 720p, Filmlerini ücretsiz bir şekilde izleye bilirsiniz.