Bir Baba Hindu izle Full HD

× Bilgi! Film açılmıyorsa üstteki alternatif Player seçeneklerinden birini seçebilirsiniz.

Üzgünüz

Bu video yayın hakları sahibinin isteği üzerine engellenmiştir.

Reklamı Kapat
Bir Baba Hindu izle Full HD

Bir Baba Hindu izle Full HD

Aşk uğruna kızın peşinden Hindistan'a giden Fadıl'ın komik hikayesi...keyifli izlemeler dileriz, jetfilmizle.net IMDB id: tt5608972

2.8
1 Dehşet Verici Kötü2 Korkunç3 Çok Kötü4 Kötü5 Ortalama6 İyi7 Güzel8 Çok Güzel9 Harika10 Şaheser (132 votes, average: 4,95 out of 10)
Loading...
Eklenme Tarihi: 23-12-2016
Yapım: 2016.09
Yönetmen:

Benzer Filmler

Yorum Yapmak İster Misin?

Spoiler Ekle
  1. film izleyen dedi ki:

    filmi çok boş yapıyolar espiri seviyeniz orta ve üstüyse bi boka gülmezsiniz boşuna izlemeyin

  2. ali dedi ki:

    filim yok

  3. lale dedi ki:

    filim acilmiyo

  4. yağmur dedi ki:

    bayıldım

  5. Neslihan dedi ki:

    Bayildım gülmekten

  6. dilay dedi ki:

    cok guzel

  7. İsim dedi ki:

    saçma ötesi

  8. tmm dedi ki:

    Film kaybolup duruyom reklamieren olunca, alternativ Player listeside yok

  9. lale dedi ki:

    mütiş

  10. İsim dedi ki:

    LAN bu film cok kotu sakin izlemeyin bu film bok

  11. İsim ffkf dedi ki:

    şifre almak ücretlimi

  12. suzan dedi ki:

    ……

  13. Jdjfbcn dedi ki:

    Jdudhx

  14. senem dedi ki:

    sahane

  15. İsim dedi ki:

  16. adasd dedi ki:

    asda çok güzel

  17. nehir dedi ki:

    fena değil

  18. Omer dedi ki:

    Filmin sonundaki fon müziğin ismini bilen varmı

  19. İsim dedi ki:

    çok sçma

  20. arzu dedi ki:

    film senaryo oyunculuk yönünden kötü.ilk 30dk sıkıcı idi.bu puanı alması normal.ama zaman kaybı.cok fazla komedi beklenti icine girmeyin izleyecek olan arkadaşlar.

  21. ugurcan dedi ki:

    site gerçekden mükemmel baba mirası diye bi yerli flim var onda olsa on nnumara on yıldız

  22. kasabadaki yabanci dedi ki:

    aga size sahmet genis aile 2 sitenise koya bilirmisiniz tesekkurler

  23. kasabadaki yabanci dedi ki:

    jetfilmizle tesekkurler film fena deyil

  24. Alper Can dedi ki:

    Arkadaşlar bunca iyi oyuncu böyle gereksiz bir filmde neden oynar hiç anlamıyorum. Bunca para böyle saçmalıklara neden aktarılır. Yazık olmuş.

  25. İsim dedi ki:

    çok beğendim likelıyorum

  26. ghnjghuı dedi ki:

    dansları çok güzel

  27. aliş dedi ki:

    rezalet ötesi böyle bi kadro böyle bi bütçeyle yapılabilecek en kötü film diyebilirim

  28. İsim dedi ki:

    yakışmamış sermiyan midyat filmlerine zaman kaybı

  29. Çağatay Bıyık dedi ki:

    Hayatımda izlediğim en berbat filim budur seneryo berbat zaman kaybı izlemeyin

  30. hüseyin dedi ki:

    30 dk zor dayandım, ama ben izlerim sinirlerim sağlamdır bana bişey olmaz derseniz izleyin benim bünye kaldırmadı.Ama Allahın yardımı ile zorluyorum yani.

  31. selçuk dedi ki:

    sermiyan midyat beklenen perforamansı tutturamamış bu filmde.. bence olmamış.. ama yinede ailecek izlenebilir eğlenceli bir film. hükümet kadın yada ay lav yu filminde ki gibi efsane replikler beklemeyin hayal kırıklığına uğrarsınız..

  32. yigit dedi ki:

    Neden?…bu kadar sacma sapan bir film yapilir ki?
    senaryo, oyunculuk, konusmalar falan cok ama cok kötüydü…
    cok bisey beklemeden, izlemis olmak icin izlenir…

  33. a.kalkan dedi ki:

    fragmanlar süperdi,film o kadar sürükleyici değil ama yine de güzel ve eğlenceli ,emeğine sağlık

  34. zeki tekdas dedi ki:

    puan nasıl 3.0 anlamadım ben uzun zamandır böyle gülmemiştim baya efsane olmuş daha kişiden kişiye değişir o

  35. mustafa dedi ki:

    filme beklenti içine girmeden izlediğinizde tadını çıkarabilirsiniz. beklentisini yüksek tutmayın ama çokta kötü değil.

JetFilmizle.org adlı sitemizde bulunan film, videolar, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli paylaşım ortamlarında da bulunmaktadır. Sitemiz sadece youtube.com, video.google.com, yahoo.com vb. sitelerde eklenmiş ve paylaşıma açılmış videoları yayınlamıştır. Server'ımıza kesinlikle yükleme yapılmamaktadır. Bu yüzden Jetfilmizle.biz sitesi hiç bir yasal hükümlülüğe tabi tutulamaz. İstenildiği takdirde hak sahipleri videoların kaldırılması talebinde bulunabilirler (E-mail : jetfilmizle@mail.ru). Sitemizden üzerinden film izle Türkçe, film izle yerli, film izle film izler, film izle yeni, film izle macera, film izle aksiyon, film izle hd, film izle alt yazılı, film izle Türkçe dublaj, film izle komedi, film izle yabancı, film izle korku, film izleme sitesi, film izle animasyon, film izle 720p, Filmlerini ücretsiz bir şekilde izleye bilirsiniz.
Reklami Kapat